Nestlé Česko s.r.o. je přední tuzemský výrobce značkových cukrovinek a dodavatel značkových potravin z mezinárodního portfolia Nestlé.
Cílem Nestlé je podnikat způsobem, který přináší dlouhodobě udržitelné hodnoty jak akcionářům, tak zaměstnancům, spotřebitelům, obchodním partnerům a velkému počtu národních hospodářství zemí, kde působíme. Společensky odpovědné chování firem bývá často stále hodnoceno především podle podpory společensky závažných témat, například v oblasti charity, sponzoringu, dobrovolnictví apod. Koncept „vytváření sdílených hodnot“ („shared value concept“) byl vyvinut profesory Harvardovy university Michaelem
Porterem a Markem Kramerem právě proto, aby ohodnotil příspěvek podniku k rozvoji společnosti v průběhu vytváření hodnot v celém hodnotovém řetězci. V roce 2008 zveřejnila Nestlé širší dokument, popisující celosvětovou zkušenost firmy.